سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انصراف یکی از کاندیداهای اصلاحات به نفع دیگری دور از ذهن نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درخصوص انصراف یکی از کاندیداهای جبهه اصلاحات به نفع دیگری، گفت: انصراف یکی از کاندیداهای اصلاحات به نفع دیگری دور از ذهن نیست لذا با این فرض احتمالا انتخابات پیش رو دو قطبی خواهد بود.مجید نصیرپور عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: کروبی در قبل و پس از انقلاب مسئولیت‌ و تجربه‌هایی داشته و از سوی دیگر میرحسین موسوی نیز تجربه‌هایی در مدیریت کلان کشور داشته است لذا این دو کاندیدا بهتر از افرادی هستند که تجربه مسئولیت ملی نداشته‌اند.
وی افزود: هر کدام از کاندیداهای اصلاحات دارای ویژگی‌هایی هستند که در عرصه‌های مختلف امتیاز محسوب می‌شود، ولی تقابلی بین میرحسین و کروبی وجود ندارد، سابقه دیرینه کروبی و موسوی مفید است و چنانچه هر کدام موفق بشوند حتما در مدیریت کشور ارتقاء صورت خواهند داد.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در خصوص استفاده کروبی و میرحسین در کابینه از دیگری، خاطرنشان کرد: این مسائل مهم نیست، هر کدام که پیروز شود قاعدتا تجربه آنها در اختیار نظام است و اگر از آنها کمک خواسته شود در راستای توسعه وضع کشور کمک خواهند کرد.
نصیرپور در خصوص اظهارات اخیر کروبی در یکی از استان‌ها مبنی بر اینکه عده کمی برای همه جبهه اصلاحات تصمیم می‌گیرند، تاکید کرد: نیروهای افراطی در هر طیفی ممکن است وجود داشته باشند، همانطور که جریانی در حال حاضر مدیریت کشور را بر عهده دارد، لذا هر دولتی که روی کار می‌آید باید تلاش کند که بر اساس عقل و علم کشور را اداره کند.
وی ادامه داد: اصلاحات در کشور شکست نخورده و دولت مستقر نیز همواره دم از اصلاح امور می‌زند لذا پدیده اصلاح طلبی محکوم به شکست نیست اما جابجایی در قدرت امری بدیهی در جامعه مدنی است همانطور که گفتمان عدالت‌خواهی محکوم به شکست نیست لذا مزیت‌های دموکراسی جابجایی در قدرت است از این رو با توجه به بررسی که ما از اوضاع کشور داریم اتفاقا جریان اصلاح‌طلبی در کشور به خصوص در عرصه‌های اقتصادی به شدت موفق بوده اما متاسفانه به دلایل مختلفی این اخبار در اختیار مردم قرار نگرفته است.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح کرد: انرژی هسته‌ای امروز دستاورد فعالیت سنگین علمی در دوره اصلاحات و قبل از آن بوده است، ماهواره امید اگر امروز به فضا پرتاب شده اراده‌ای برای توسعه علمی کشور بوده که امروز به بار نشسته است لذا این موارد اثبات می‌کند اصلاحات در درون نظام موفق بوده هر چند افراد می‌توانند انتقاد داشته باشند.
نصیر‌پور اظهار داشت: طبیعت کار اجرایی وجود اشکالاتی است که انتقاد را می‌شود در حوزه آن اشکالات به دولت‌ها و جریانات سیاسی وارد کرد.
وی درخصوص انصراف یکی از کاندیداهای جبهه اصلاحات به نفع دیگری برای پیروزی این جریان گفت: انصراف یکی از کاندیداهای اصلاحات به نفع دیگری دور از ذهن نبوده لذا با این فرض احتمالا انتخاباتی پیش رو دو قطبی خواهد بود و ما امیدواریم با دو قطبی شدن انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: حتما در درون اصلاحات ظرفیت این که جریان اصلاح‌طلب با یک کاندیدا در انتخابات حضور داشته باشد وجود دارد ولی اینکه آن کاندیدا کروبی باشد یا نه باید مدتی دیگر صبر کرد؛ چرا که اتفاقاتی در جریان انتخابات خواهد افتاد که به ایده دو قطبی شدن انتخابات کمک می‌کند.