سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضور پرچمداران افراطی گری، سکولاریسم در ستاد انتخاباتی موسوی

عناصر پرچمدار افراطی گری، سکولاریسم و خروج از حاکمیت (خروج علیه حاکمیت) هرگز توضیح روشنی نداده اند که در پوشش حمایت از موسوی به دنبال چه قسم اصلاح طلبی هستند. آنها در مجلس ششم تا پای فشار به نظام برای سر کشیدن جام زهر تسلیم در برابر ابرقدرت ها و تحقیر عدالت و معیشت مردم پیش رفتند و کاری کردند که از سوی رئیس مجلس و رئیس دولت وقت مورد سرزنش های مکرر قرار گرفتند.گفتنی است در دیدار شماری نمایندگان سابق و فعلی (اقلیتی) مجلس با موسوی، کواکبیان عضو فراکسیون اقلیت مجلس مدعی... دیدار جمعی از نمایندگان سابق (ادوار) و فعلی (اقلیت) مجلس با میرحسین موسوی حاوی نکات جالب توجهی بود.
به گزارش قلم پرس رضا خاتمی دبیرکل سابق حزب مشارکت و نایب رئیس خروج از حاکمیتی و مستعفی مجلس ششم که در جایگاه سخنرانی قرار گرفته بود، با بر زبان راندن سخنان حماسی و مهیج سعی کرد خود را همسو با موسوی و اصلاحات معرفی کند. وی در این جلسه گفت: «امروز شما نه یک مدافع و همراه اصلاحات بلکه یک پرچمدار بزرگ اصلاحات هستید. می خواهند شما را بشکنند و آب را گل آلود کنند تا مردم ندانند تفاوت شما با دیگران چیست. وظیفه ماست که نه برای پیروزی یک جناح بلکه برای حفظ ایران و جلوگیری از سقوط دین و اخلاق و اقتصاد بکوشیم(!) وضع امروز کشور آن چنان خراب است که جبران آن کار بسیار سخت و طولانی مدت خواهد بود. ما هیچ توقعی نداریم، ما همه توان خود را به کار می بندیم... امروز در کنار تولا، روز تبرا و تبری جستن از آن چیزی است که متاسفانه به نام انقلاب و اسلام در جریان است
عناصر پرچمدار افراطی گری، سکولاریسم و خروج از حاکمیت (خروج علیه حاکمیت) هرگز توضیح روشنی نداده اند که در پوشش حمایت از موسوی به دنبال چه قسم اصلاح طلبی هستند. آنها در مجلس ششم تا پای فشار به نظام برای سر کشیدن جام زهر تسلیم در برابر ابرقدرت ها و تحقیر عدالت و معیشت مردم پیش رفتند و کاری کردند که از سوی رئیس مجلس و رئیس دولت وقت مورد سرزنش های مکرر قرار گرفتند.
گفتنی است در دیدار شماری نمایندگان سابق و فعلی (اقلیتی) مجلس با موسوی، کواکبیان عضو فراکسیون اقلیت مجلس مدعی شد «بیش از 180نماینده مجلس طرفدار نامزد اصلاح طلبان هستند» که احتمالاً منظورش جمع ادواری ها (نمایندگان سابق) و اقلیتی ها و شماری از نامزدهای رای نیاورده انتخابات مجلس هشتم بوده است.
در این جلسه همچنین اکرمی از نمایندگان سابق مجلس بی آنکه به حضور امثال رضاخاتمی و برخی عناصر مشارکتی نظیر تاجرنیا، بای سلامی در جلسه- که حزب متبوع آنها صراحتاً از سکولاریسم حمایت کرده و درصدد ترویج آن در حاکمیت بوده اند- اشاره کند، گفت: «مهندس موسوی پرده از چهره سکولاریسم نقابدار برگرفته اندلطیف صفری مدیرمسئول روزنامه زنجیره ای و توقیف شده نشاط، از دیگر سخنرانان نشست مذکور بود.
موسوی در این نشست با بیان اینکه «من یک روستایی هستم که به دلیل شرایط ویژه انقلاب جلو افتادم بر انتخاب مدیران جسور و خلاق تاکید کرد و گفت نباید بترسیم در یک هیئت دولت با 23 یا 24وزیر، 23 یا 24 کاندیدای ریاست جمهوری وجود داشته باشد